A szabadság új hulláma
A koronavírus miatti korlátozások feloldásával a reklámszakma is újra levegőhöz jutott, aminek eredménye már szemmel is látható. A Westend Shopping Center legújabb kampányában a szabadságot hirdeti.

A vírus a kereskedelemben is kifejtette romboló hatását, amit digitális tartalomgyártóként mi is a saját bőrünkön érzékeltünk. Ahogy egyre tisztábban kivehetővé vált az élet újraindításának időpontja, a piac is megélénkült. Egyre több forgatással, fotózással kapcsolatos poszt és sztori látott napvilágot a social media felületeken, végül pedig minket is megtalált az a projekt, amire hónapok óta vártunk.
A divat nagy szerepet játszik a mai világ és a kereskedelem területén, ezért a Westend már évek óta saját stylisttal diktálja a divatot. Schreiter Lilla már sokszor bizonyított divatmagazinok oldalain, de a filmszakmában is letette a névjegyét, a Westenddel közös együttműködésük pedig sikeres influenszer kampányokban mutatkozott meg.



Previous
Next
Az üzletház az ínséges hónapok után szeretett volna egy ütős kampánnyal visszatérni és biztosítani látogatóit arról, hogy bárki megtalálhatja számításait az ismerős falakon belül, legyen szó étkezésről, divatról vagy bármilyen egyéb szolgáltatásról. Szlogenjük is azt hirdeti, hogy a tartalmas időtöltéshez számtalan lehetőség várja az odalátogatókat.
Ezt az üzenetet szerették volna átültetni a valóságba egy fotósorozat segítségével, amire Lillát kérték fel, mint modellt, a gyártást pedig a Syndicate Studio fotósa, Tokaji Balázs végezte. Az eredmény pedig a mai naptól kezdve az üzletházban és városszerte a Citylight plakátokon is látható.
A szabadság új hulláma immáron teljes valójában érezteti hatását.



Previous
Next
Westend – A szabadság új hulláma
Megrendelő: Westend Üzemeltető Kft.
Styling/Koncepció/Modell: Schreiter Lilla
Fotó: Tokaji Balázs (Syndicate Studio)
Fotó asszisztens: Farkass Ábel
Stylist asszisztens: Eper Zsuzsanna
Smink: Halász Míra Adél
Haj: Franyó Eszter